Star Citizen - twórcy podsumowują 2014 i zdradzają plany na 2015 rok

Chris Roberts, szef studia Cloud Imperium Games, podsumował 2014 rok z perspektywy gry Star Citizen, wyjawiając kilka ciekawych informacji.

Dowiedzieliśmy się m.in., że w 2014 roku studio Cloud Imperium Games wypuściło 23 aktualizacje wczesnej wersji produkcji, z czego cztery (v0.8. v0.9, v0.9.2 i Arena Commander v1.0) były naprawdę spore. Ujawniono również, że osoby, które dołożyły się do produkcji, a co za tym idzie otrzymały dostęp do obecnej wersji, pobrały w 2014 roku łącznie 13,7 petabajtów danych. Natomiast na zabawie w module Arena Commander spędzili ponad milion godzin (80% single i 20% multiplayer).

Czytając dalej „list przewodniczącego” natrafiamy na fragment mówiący, że w zeszłym roku uzbierano 33 mln dolarów, dzięki czemu łączny budżet produkcji przekroczył 68,5 mln dolarów. W związku z tym studio rozrosło się z 70 do 180 pracowników, przy czym deweloperów wspomaga jeszcze 120 innych twórców z firm współpracujących z Cloud Imperium Games. To wszystko sprawia, że przygoda z Star Citizen dopiero się rozpoczyna.

Star Citizen nie jest sprintem, ani nawet maratonem Nie ma ostatecznego celu, jak w przypadku tradycyjnych gier. Star Citizen jest sposobem na życie, tak długo jak społeczność jest zaangażowana w ten projekt” – stwierdził Roberts.

W związku z tym do końca produkcji jeszcze daleka droga. Obiecano, że 2015 rok będzie jeszcze lepszy niż 2014. Przede wszystkim w ręce graczy zostanie oddany moduł FPS, Planetside, tryb Arena Commander zostanie rozwinięty i pojawi się pierwszy epizod Squadron 42 (kampania solowa).

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2015-01-04 09:38:13